lørdag den 16. januar 2016

Nye tanker

Tja....Nu er det tre år siden at jeg oprettede denne blog! Og ikke et eneste indlæg har der været siden...!
Nåmen, jeg har så brugt tiden på husmoderlige gerninger:-)

F.eks har jeg udviklet en glimrende opskrift på vaskemiddel. Eller det har jeg faktisk ikke....Men jeg har brugt rigeligt tid på at finde en god opskrift på hjemmelavet vaskepulver uden mærkelige ingridienser. Mere om det i et andet og indtil videre uskrevet blogindlæg.

Hvad vil jeg så med denne blog...? Ja faktisk ret meget det samme som for 3 år siden. Jeg vil dele og delvist prale af diverse påfund og ideer, der giver mening i min hverdag.

Det ligger sådan at jeg har noget allergiværk overfor visse tilsætningsstoffer og konserveringsmidler, der bruges i cremer og sæber. Og rengøringsmidler. Det har ledt mig rundt i verden (dog mest den digitale verden) efter alternative løsninger.  Og nej, diverse økologiske cremer/sæber/rengøringsmidler kan jeg ikke tåle. Overhovedet..!

Jeg er også stadigvæk ret begejstret for tanken om at gøre ting selv. Jeg er ret overbevist om at jeg har mere øje for mit ve og vel end firmaer, hvis formål har til hensigt at skabe profit..

Nå, nok om det.
Lad os komme i gang.

Og forresten....Jeg skriver  mest for sjov. Men hvis du har lyst til at læse med og eventuelt kommentere, så er du velkommen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar